Page 3 of 4

Posted: Thu, 8.5.2003, 8.56
by ad-mod
Heips!

Ohessa pari ideaa :

1) Kuinkahan toimis AD:n modaus niin, että pieni osa defaajista (n. 10 % - 20 %) aloittaakin n. 1 km attijoiden takaa? (vois tomii ainakin t80-def:ssä) 'Vahvistuksina'

Veikkaan että ainakin nähdään FF:ää? :D
Hyökkääjiähän pitäs olla aina enemmän kuin puolustajia.

2) Talvikolgujevissa AD niin että puolustajat puolustaa t72:sta korkeella kukkulalla. Puolustajat respaa kauas saarelle / rajatulle alueelle, josta uh60-AI kuskaa porukkaa puolustusalueelle niin kauan kun bensaa riittää. Olennaista on aika, jossa uh60 kulkee respasta kukkulalle.

Hyökkääjät taas respaa metsään ko. kukkulan juurelle (simuloidaan massa-hyökkäystä) respa tietysti suojattu (näköeste ym.)

- Nuker_FinP

:banana:

Posted: Thu, 8.5.2003, 10.43
by Una
respa sux

Posted: Sun, 18.5.2003, 18.54
by 68-1051899499
Respa on kätevä kun se on tehty oikein. Kerran pelasin missiota jossa respa oli kasarmirakennuksessa/teltassa istuen, josta tuli AI-upseeri "hälyyttämään". Näin oli kätevä simuloida jättiläismäisiä sotajoukkoja.

Posted: Fri, 13.6.2003, 18.27
by 45-1054821038
semmonen koko saaren C&H ois mahtava (capture and hold).






:banana:

Posted: Fri, 13.6.2003, 20.06
by Una
siitä vaan tekemään mutta kyllikin servulta semmosta ei ainakaan tule ikinä löytymään.

Posted: Fri, 13.6.2003, 21.34
by 45-1054821038
sen jo arvasin :PP

Posted: Fri, 13.6.2003, 23.11
by Jyka
Alikersantti puhuu asiaa; veikkaan notta Kylliportilla ei C&H:ta, CTI:tä, CTF:ää, eikä mitään respallisia mappeja tulla näkemään(ennenkuin joku mielenvikainen ne sinne uppii). Tuossa tapauksessa voi ensin pyytää multa päänsärkylääkestä.

Posted: Sat, 14.6.2003, 11.05
by 45-1054821038
eikö teiän mapeissa toisia joukkueita vastaan oo respaa ???

Posted: Sat, 14.6.2003, 11.29
by Jyka
-RedHavoc- wrote:eikö teiän mapeissa toisia joukkueita vastaan oo respaa ???
Kyllikin mapeissa ei yleensä(vai onko ollenkaan) ole respaa. Ei co-opeissa, a/d:ssä, eikä muissakaan.

Posted: Sat, 14.6.2003, 18.07
by 45-1054821038
aika vaikeeta :p

Posted: Sun, 15.6.2003, 2.20
by McDeth
Mitäs vaikeeta siinä on? Helppoahan tuo, kun ei tarvii vääntää mitään respamarkkereita yms. bullshittia. Ja kun meitillä on tarkoituksena tehdä mahdollisimman realistisia tehtäviä, olisi täysin typerää laittaa tehtäviin respoja.

Pistääpä ainakin kaikenmualiman fraghuntereille enemmän haastetta. Eipä muutaman pelin jälkeen ole niin innokas kuolemaan kun joutuu odottelemaan tehtävän loppumista.

Posted: Sun, 15.6.2003, 11.07
by 45-1054821038
ymmärrän sen, mutta kun ajatellaan tarkemmin niin ofp ei oo kovin realistinen. esim: ei voi kurkistaa nurkan taakse kuten vaikka rainboweissa jne. ei oo mitään close combat mahiksia, ei voi ladata ja juosta samaan aikaan. tankit liian vahvoja. ja äänet... mutta erittäin hyvä peli :D

Posted: Sun, 15.6.2003, 11.43
by Una
no lol, ofpissa ei paljoa tarvii nurkan taakse kurkkia, ei se ole mikään kaupunkitaistelusimulaattori.. taistelut käydään yleensä metsässä tai aukeilla.

Posted: Sun, 15.6.2003, 13.38
by Goeth
Ilmeisesti ofpin täytyisi olla niinkuin enter the matrix, ukon pitäs osata lentää, tehä kärrynpyöriä ja potkia miljoonalla eri tavalla. Jos sinua kaupunkitaistelu niin kiinnostaa niin siihen löytyy varmaan 50 peliä joista voit valita.

Posted: Sun, 15.6.2003, 14.01
by 45-1054821038
en mitään ***** matrixia tarkota, jokanen solttu kyllä sen verran osaa heittäytyä, kurkistaa, potkasta tai lyödä ku on tarpeen.