Posted: Sun, 26.7.2009, 18.03
OPERAATIO MEDVED
AIKATAULU:
1. TEHTÄVÄ 4.8. klo 20.45
2. TEHTÄVÄ 9.8. klo 20.45
3. TEHTÄVÄ 11.8. klo 20.45
4. TEHTÄVÄ 13.8. klo 20.45
5. TEHTÄVÄ 16.8. klo 20.45
Toverit!
Operaatio Medved käynnistyy 4.8.2008 laajamittaisella maihinnousulla ja iskulla vihollisen strategisiin kohteisiin tavoitteena luoda sillanpää omille joukoille.
Tiedustelujoukkue Karhu suorittaa maahanlaskun osana komppanian maihinnousua ja toimii vihollisen linjojen takana aiheuttaen viholliselle tappioita sekä edistää omien joukkojen etenemistä.
Joukkue Karhu on koottu valiojoukoista ja sen vahvuus on 36 miestä ja kokoonpano on seuraava:
Komentoryhmä ”Karhu 1”
- Joukkueenjohtaja
- Lääkintämies
- Tarkka-ampuja
- Tähystäjä
Jääkäriryhmät ”Karhu 2” ja ”Karhu 3”
- Ryhmänjohtaja
- Konekiväärimies
- Sinkomies (RPG-7)
- Sinkomies (RPG-18)
- Jääkäri (GL)
- Jääkäri (Marksman)
- Jääkäri (RPK)
- It-ohjusmies
- Lääkintämies
Speznatz-ryhmät ”Otso 1” ja ”Otso 2”
- Ryhmänjohtaja
- Speznats (RPK)
- Speznatz
- Speznatz (Marksman)
- Spetsnaz (Metis)
- Spetsnaz (RPG-18)
- Speznatz
Tässä threadissa otetaan vastaan ilmoittautumisia.
Ilmoittautumisen yhteydessä voi ilmoittaa toivotun sijoitukseksensa, mutta ryhmänjohtajilla on oikeus päättää lopullisesta sijoituksesta.
Joukkueenjohtaja päättää ryhmänjohtajista.
Mikäli ryhmänjohtaja kuolee, joukkueenjohtaja nimittää uuden ja mikäli joukkueenjohtaja kaatuu, siirtyy joku ryhmänjohtajista joukkueenjohtajaksi.
Jokainen voi pelata kampaniaa omalla nikillään, joten eri hahmoa ei tarvitse luoda.
Kaatumiset ilmoitetaan erilliseen threadiin ryhmänjohtajan toimesta tehtävän päätteeksi, ja kaatuneet pelaajat siirtyvät reserviin odottamaan seuraavaa tehtävää.
Uudet sijoitukset riippuvat vapaana olevista paikoista, joten niihin ei pelaaja pääse vaikuttamaan.
Reservissä olevat pelaajat tulevat servolle odottamaan jos paikkoja jää tehtävään auki (todennäköistä) ja täyttää näitä tarpeen mukaan.
OHJEITA
- Joukkueenjohtajalla on ehdoton käskyvalta kaikkiin pelaajiin.
- Ryhmänjohtajalla on ehdoton käskyvalta oman ryhmänsä pelaajiin.
- Turha keskustelu jätetään pois, että käskyt menevät perille.
- Kommunikointiin käytetään Mumblen Medved kanavaa.
- Saavuthan ajoissa serverille.
Edited By Night on 1250376300
AIKATAULU:
1. TEHTÄVÄ 4.8. klo 20.45
2. TEHTÄVÄ 9.8. klo 20.45
3. TEHTÄVÄ 11.8. klo 20.45
4. TEHTÄVÄ 13.8. klo 20.45
5. TEHTÄVÄ 16.8. klo 20.45
Toverit!
Operaatio Medved käynnistyy 4.8.2008 laajamittaisella maihinnousulla ja iskulla vihollisen strategisiin kohteisiin tavoitteena luoda sillanpää omille joukoille.
Tiedustelujoukkue Karhu suorittaa maahanlaskun osana komppanian maihinnousua ja toimii vihollisen linjojen takana aiheuttaen viholliselle tappioita sekä edistää omien joukkojen etenemistä.
Joukkue Karhu on koottu valiojoukoista ja sen vahvuus on 36 miestä ja kokoonpano on seuraava:
Komentoryhmä ”Karhu 1”
- Joukkueenjohtaja
- Lääkintämies
- Tarkka-ampuja
- Tähystäjä
Jääkäriryhmät ”Karhu 2” ja ”Karhu 3”
- Ryhmänjohtaja
- Konekiväärimies
- Sinkomies (RPG-7)
- Sinkomies (RPG-18)
- Jääkäri (GL)
- Jääkäri (Marksman)
- Jääkäri (RPK)
- It-ohjusmies
- Lääkintämies
Speznatz-ryhmät ”Otso 1” ja ”Otso 2”
- Ryhmänjohtaja
- Speznats (RPK)
- Speznatz
- Speznatz (Marksman)
- Spetsnaz (Metis)
- Spetsnaz (RPG-18)
- Speznatz
Tässä threadissa otetaan vastaan ilmoittautumisia.
Ilmoittautumisen yhteydessä voi ilmoittaa toivotun sijoitukseksensa, mutta ryhmänjohtajilla on oikeus päättää lopullisesta sijoituksesta.
Joukkueenjohtaja päättää ryhmänjohtajista.
Mikäli ryhmänjohtaja kuolee, joukkueenjohtaja nimittää uuden ja mikäli joukkueenjohtaja kaatuu, siirtyy joku ryhmänjohtajista joukkueenjohtajaksi.
Jokainen voi pelata kampaniaa omalla nikillään, joten eri hahmoa ei tarvitse luoda.
Kaatumiset ilmoitetaan erilliseen threadiin ryhmänjohtajan toimesta tehtävän päätteeksi, ja kaatuneet pelaajat siirtyvät reserviin odottamaan seuraavaa tehtävää.
Uudet sijoitukset riippuvat vapaana olevista paikoista, joten niihin ei pelaaja pääse vaikuttamaan.
Reservissä olevat pelaajat tulevat servolle odottamaan jos paikkoja jää tehtävään auki (todennäköistä) ja täyttää näitä tarpeen mukaan.
OHJEITA
- Joukkueenjohtajalla on ehdoton käskyvalta kaikkiin pelaajiin.
- Ryhmänjohtajalla on ehdoton käskyvalta oman ryhmänsä pelaajiin.
- Turha keskustelu jätetään pois, että käskyt menevät perille.
- Kommunikointiin käytetään Mumblen Medved kanavaa.
- Saavuthan ajoissa serverille.
Edited By Night on 1250376300