co 40 For the memory of the Bastards - ti 12.3.2013 klo 21
Re: co 36 For the memory of the Bastards - ti 12.3.2013 klo
3-1 Leader kiitos
ylikersantti Winters ❤ ╥╻∃∇∪∫╥∃∟∪
(@stm_Sahurii) "LDDK - Ghost Recon - they won't know what hits them."
(@stm_Sahurii) "LDDK - Ghost Recon - they won't know what hits them."
Re: co 36 For the memory of the Bastards - ti 12.3.2013 klo
Pistäppä minut Pärnäsen korjaamolle-molle-molle...
"He is one of those people who would be enormously improved by death."
"I would love to watch the world burn, but where would I watch from?"
"I would love to watch the world burn, but where would I watch from?"
Re: co 36 For the memory of the Bastards - ti 12.3.2013 klo
Frozen Dawnin puolelta kuultuani näistä iltamista, päätin tulla huutelemaan. Uudenkarheena pelaajana, jos sopii liittyä mukaan, niin spotti 3. Repair specialist.
Re: co 36 For the memory of the Bastards - ti 12.3.2013 klo
HatchetHarry ilmoittautuu mukaan kuulema slottiin 4. Repair specialist
Re: co 36 For the memory of the Bastards - ti 12.3.2013 klo
Kuulostaa likimain vitsiltä, mutta mennään mukanaKarko wrote:HatchetHarry ilmoittautuu mukaan kuulema slottiin 4. Repair specialist
"kirvesharry?"
yliv HaBa - Squad Leader, 1st Squad "Ilves"
Re: co 36 For the memory of the Bastards - ti 12.3.2013 klo
Alpha 3-1 Team Leader
Vänr Scottz - Platoon XO
Re: co 36 For the memory of the Bastards - ti 12.3.2013 klo
Mikäli jollain kyseiseen peliin osallistuvalla pelaajalla on päällä "development - Development Build" Arma 3 Alpha ominaisuuksissa (Arma 3 Alpha properties/Beta), tulee se poistaa käytöstä illan peliä varten.
Eilen suoritetun kokeen perusteella todettiin, että pelaajien "päivitetympi" development build ei toimi serverin vanhemman version kanssa samaan aikaan. Tämä viesti kannattaa ottaa vakavasti, jos ei halua yli 30 pelaajaan poolisulkeisiin. Yhdenkin pelaajan poikkeaminen tästä säännöstä aiheuttaa tehtävien täydellisen toimimattomuuden serverillä.
Eilen suoritetun kokeen perusteella todettiin, että pelaajien "päivitetympi" development build ei toimi serverin vanhemman version kanssa samaan aikaan. Tämä viesti kannattaa ottaa vakavasti, jos ei halua yli 30 pelaajaan poolisulkeisiin. Yhdenkin pelaajan poikkeaminen tästä säännöstä aiheuttaa tehtävien täydellisen toimimattomuuden serverillä.
Kersantti Kassu
Re: co 36 For the memory of the Bastards - ti 12.3.2013 klo
TÄYNNÄ!
Paikkoja voi kärkkyä serverillä, mutta rosterin pelureilla on etuoikeus paikoilleen. Jos rosteriin merkittyä pelaajaa ei näy eikä ole tiedossa syytä puuttumiseen (myöhästyy tms.) voi paikalle nostaa jonkun rosterin ulkopuolelta.
Muistakaa parit perusjutut:
Saapukaa ajoissa: servulle 20:45
Ottakaa slottinne. Sen näkee tämän ketjun ekasta viestistä.
Jos teillä ei ole slottia, ÄLKÄÄ OTTAKO KENENKÄÄN TOISEN SLOTTIA ilman joukkueenjohtajan päätöstä.
Puhe:
Mumblessa - noudatetaan radiokuria.
Vähintään kuuntelulla pitää olla!
Ei puhuta whisperillä kanavien yli - ellei ole pakko. (ryhmänjohtajien ja JJ:n komentokäyttöön tämä!)
Peli ja Modit
Toiston toistoa: Dev buildia ei saa käyttää - EI TOIMI SERVULLA JA RIKKOO MUIDENKIN PELIN!
Tähän liittyen:
1. Sammuttakaa peli.
2. Ottakaa dev build pois käytöstä steam asetuksista (jos olette sen joskus käyttöön ottaneet)
3. Käynnistäkää peli uudestaan.
Modit: mm. Sthud+CBA ja stance indicator
sallittuja.
Peliä johtaa korpr_lufti. Lisätietoa ryhmien sisällä antavat ryhmien johtajat.
Palautetta, raportteja yms. voi kirjoittaa tähän ketjuun pelin jälkeen.
Hauskaa peli-iltaa!!
Paikkoja voi kärkkyä serverillä, mutta rosterin pelureilla on etuoikeus paikoilleen. Jos rosteriin merkittyä pelaajaa ei näy eikä ole tiedossa syytä puuttumiseen (myöhästyy tms.) voi paikalle nostaa jonkun rosterin ulkopuolelta.
Muistakaa parit perusjutut:
Saapukaa ajoissa: servulle 20:45
Ottakaa slottinne. Sen näkee tämän ketjun ekasta viestistä.
Jos teillä ei ole slottia, ÄLKÄÄ OTTAKO KENENKÄÄN TOISEN SLOTTIA ilman joukkueenjohtajan päätöstä.
Puhe:
Mumblessa - noudatetaan radiokuria.
Vähintään kuuntelulla pitää olla!
Ei puhuta whisperillä kanavien yli - ellei ole pakko. (ryhmänjohtajien ja JJ:n komentokäyttöön tämä!)
Peli ja Modit
Toiston toistoa: Dev buildia ei saa käyttää - EI TOIMI SERVULLA JA RIKKOO MUIDENKIN PELIN!
Tähän liittyen:
1. Sammuttakaa peli.
2. Ottakaa dev build pois käytöstä steam asetuksista (jos olette sen joskus käyttöön ottaneet)
3. Käynnistäkää peli uudestaan.
Modit: mm. Sthud+CBA ja stance indicator
sallittuja.
Peliä johtaa korpr_lufti. Lisätietoa ryhmien sisällä antavat ryhmien johtajat.
Palautetta, raportteja yms. voi kirjoittaa tähän ketjuun pelin jälkeen.
Hauskaa peli-iltaa!!
yliv HaBa - Squad Leader, 1st Squad "Ilves"
Re: co 40 For the memory of the Bastards - ti 12.3.2013 klo
40 Peluria ja läpi meni
Oheisen linkin takana voittajien kuva:
https://www.dropbox.com/s/d66qgrkvmb3cw ... _00001.jpg
Onnittelut selvinneille. Saari on jälleen Liittouman hallussa.
Oheisen linkin takana voittajien kuva:
https://www.dropbox.com/s/d66qgrkvmb3cw ... _00001.jpg
Onnittelut selvinneille. Saari on jälleen Liittouman hallussa.
yliv HaBa - Squad Leader, 1st Squad "Ilves"
Re: co 40 For the memory of the Bastards - ti 12.3.2013 klo
Alpha 1-3 Raskas JV taisteluraportti
12.3.2013 23:30
1. korpr Bruun (rj)
2. tetto (kk)
3. jyrque (kk)
4. tugex (at) [rvj]
5. ssg (at)
6. zaamon (marksman)
7. jp-9000 (marksman) [kuski ja ampuja]
8. kriel (medic)
Ei tappioita.
Ryhmämme aloitti tehtävän valitsemalla itselleen mieluisat Hunter-ajoneuvot, joista toinen oli varustettu kranaattikonekiväärillä. Etenimme länteen muun joukkueen perässä aina tulikosketukseen asti, jonka aikana tilannetieto oli olematon. Ryhmämme piti olla kärjessä tiedustelu B markerilla, mutta saavuimme sinne vasta paljon muiden jälkeen. Tästä lähtien etenimme omalla paikallamme joukkueen tasalla tai hieman edellä. Siirtyessämme kohti tiedustelu C markeria havaitsimme vihollisen jalkaväkiryhmän jonka yritimme tuhota JP-9000 yksin hallinnoiman krkk-jeepin voimin. Suurin osa tehtävästä edettiinkin jalkaväki ajoneuvon rinnalla avorivissä krkk:n tukiessa toimintaamme.
Saavutimme lentokentästä etelään sijaitsevan tonttumäeksi nimetyn nyppylän ja aloitimme joukkueen toiminnan tukemisen. Ajoneuvomme antoi ja otti vastaan lentokentän suhteen. Korjausryhmä toimi ripeästi ajoneuvomme haaksirikkoutuessa ja vaihtoi uudet dunlopit alle. Pitkän hajanaisen tulitaistelun jälkeen ryhmämme siirtyi lentokentän itäpuolelle kanjonin pohjalle ja aloitti etenemisen kohti kenttää. Saavuimme kiviaidalle, jonka luo keräännyimme valmistautumaan tulevaa asutuskeskustaistelua varten. Ajoneuvomme jatkoi toiminnan tukemista krkk:lla.
Aloitimme asutuskeskustaistelun ryhmän taistelijoiden toimiessa esimerkillisesti. Muutama taistelija tuki kun muut ylittivät teitä. Kärkitaistelijoita vaihdettiin aika ajoin ettei taistelustressi ja kuolemanpelko kasaantunut liikaa tiettyjen taistelijoiden harteille. Ajoneuvomme otti tulta osakseen taistelun kiimassa ja JP-9000 liittyi ake-letkan jatkoksi. Varmistimme useita rakennuskeskittymiä tuhoten hajanaista vihollisen jalkaväkeä. Saimme joukkueenjohtajalta käskyn tuhota lennonjohtotornin juurella sijaitsevan vihollisen toimintakuntoisen kk-ajoneuvon. Suoritimme tehtävän ilman tappioita sinkotaistelijoidemme osuessa heti ensimmäisellä laukauksella. Pian tämän jälkeen tehtävä olikin suoritettu.
Suuri kiitos pelaajille, jotka taistelivat osana johtamaani ryhmää. Yllätyin toimintanne tasosta erittäin positiivisesti. Kaikki toimivat tilanteen vaatimalla tavalla samalla käskyjä noudattaen. Kehitettävää löytyy välien pitämisestä muodossa: vaikka tilanne muuttuisi sekavaksi, on syytä pitää kranaatin räjähdyksen mentävä aukko viereiseen taistelijaan. Lopulta en voi olla muuta kuin tyytyväinen, kun ennen pelin alkua mumblessa yhdessä sopimamme pelisäännöt pysyivät jokaisen mielessä pelin loppuun asti. Tappioton ryhmä puhuu puolestaan.
12.3.2013 23:30
1. korpr Bruun (rj)
2. tetto (kk)
3. jyrque (kk)
4. tugex (at) [rvj]
5. ssg (at)
6. zaamon (marksman)
7. jp-9000 (marksman) [kuski ja ampuja]
8. kriel (medic)
Ei tappioita.
Ryhmämme aloitti tehtävän valitsemalla itselleen mieluisat Hunter-ajoneuvot, joista toinen oli varustettu kranaattikonekiväärillä. Etenimme länteen muun joukkueen perässä aina tulikosketukseen asti, jonka aikana tilannetieto oli olematon. Ryhmämme piti olla kärjessä tiedustelu B markerilla, mutta saavuimme sinne vasta paljon muiden jälkeen. Tästä lähtien etenimme omalla paikallamme joukkueen tasalla tai hieman edellä. Siirtyessämme kohti tiedustelu C markeria havaitsimme vihollisen jalkaväkiryhmän jonka yritimme tuhota JP-9000 yksin hallinnoiman krkk-jeepin voimin. Suurin osa tehtävästä edettiinkin jalkaväki ajoneuvon rinnalla avorivissä krkk:n tukiessa toimintaamme.
Saavutimme lentokentästä etelään sijaitsevan tonttumäeksi nimetyn nyppylän ja aloitimme joukkueen toiminnan tukemisen. Ajoneuvomme antoi ja otti vastaan lentokentän suhteen. Korjausryhmä toimi ripeästi ajoneuvomme haaksirikkoutuessa ja vaihtoi uudet dunlopit alle. Pitkän hajanaisen tulitaistelun jälkeen ryhmämme siirtyi lentokentän itäpuolelle kanjonin pohjalle ja aloitti etenemisen kohti kenttää. Saavuimme kiviaidalle, jonka luo keräännyimme valmistautumaan tulevaa asutuskeskustaistelua varten. Ajoneuvomme jatkoi toiminnan tukemista krkk:lla.
Aloitimme asutuskeskustaistelun ryhmän taistelijoiden toimiessa esimerkillisesti. Muutama taistelija tuki kun muut ylittivät teitä. Kärkitaistelijoita vaihdettiin aika ajoin ettei taistelustressi ja kuolemanpelko kasaantunut liikaa tiettyjen taistelijoiden harteille. Ajoneuvomme otti tulta osakseen taistelun kiimassa ja JP-9000 liittyi ake-letkan jatkoksi. Varmistimme useita rakennuskeskittymiä tuhoten hajanaista vihollisen jalkaväkeä. Saimme joukkueenjohtajalta käskyn tuhota lennonjohtotornin juurella sijaitsevan vihollisen toimintakuntoisen kk-ajoneuvon. Suoritimme tehtävän ilman tappioita sinkotaistelijoidemme osuessa heti ensimmäisellä laukauksella. Pian tämän jälkeen tehtävä olikin suoritettu.
Suuri kiitos pelaajille, jotka taistelivat osana johtamaani ryhmää. Yllätyin toimintanne tasosta erittäin positiivisesti. Kaikki toimivat tilanteen vaatimalla tavalla samalla käskyjä noudattaen. Kehitettävää löytyy välien pitämisestä muodossa: vaikka tilanne muuttuisi sekavaksi, on syytä pitää kranaatin räjähdyksen mentävä aukko viereiseen taistelijaan. Lopulta en voi olla muuta kuin tyytyväinen, kun ennen pelin alkua mumblessa yhdessä sopimamme pelisäännöt pysyivät jokaisen mielessä pelin loppuun asti. Tappioton ryhmä puhuu puolestaan.
Kersantti Kassu
Re: co 40 For the memory of the Bastards - ti 12.3.2013 klo
Alpha 2-3 (JV) 12.03.2012
1. kers Kuik (rj) KIA
2. stm Mika (rvj)
3. korpr Nouty (kk) KIA
4. Jk (jv) KIA
5. Oldfox (at)
6. Azyr3 (rvj) KIA
7. korpr CZ (kk) KIA
8. Kalitsu (jv) KIA
9. Nallepa (jv) KIA
10. Pavec (lm) KIA
1. kers Kuik (rj) KIA
2. stm Mika (rvj)
3. korpr Nouty (kk) KIA
4. Jk (jv) KIA
5. Oldfox (at)
6. Azyr3 (rvj) KIA
7. korpr CZ (kk) KIA
8. Kalitsu (jv) KIA
9. Nallepa (jv) KIA
10. Pavec (lm) KIA
Re: co 40 For the memory of the Bastards - ti 12.3.2013 klo
Helikopteri pilotin raportti:
Istuskelin kiltisti basessa lukien karttaa ja kuunnellen radioliikennettä noin 60 minuuttia. Tämän jälkeen sain käskyn tulla tukemaan JV-osastoja ja tuhota lentokentän eteläkärjestä kk-ajoneuvon. Ajoneuvo tuhottiin pikaisella muutaman raketin iskulla (tai meni siis ajokelvottomaksi ja crew ulostautui). Lentelin hieman lisää vihollisalueen yllä käskystä ja ammuskelin minigunilla pitkin vihollisen oletettuja asemia. Sain taas käskyn mennä tutkimaan ja tuhoamaan kaikkea mahdollista vihollisen lentokentältä. Etenin käskettyä kohti kenttää, jossa näin lennonjohtotornissa tarkka-ampujan ja sen vieressä kk jeepin. Ammuin suuren raketti-iskun kohti. Ajoneuvon tuulilasi vaurioitui, lennonjohtotorni "sortui" (ta-ampuja katolla silti selvisi) ja sain itse kopterin tuulilasin läpi 160 km/h lentäessäni ensimmäisestä vihollisen kk:n luodista suoraan päähän osuman. Kopteri tippui, ilman kuskia.
Ihan kivaa oli alun odottelusta huolimatta.
PS. Loppustatseissa ainoa tappo oli yksittäinen käärme!
Istuskelin kiltisti basessa lukien karttaa ja kuunnellen radioliikennettä noin 60 minuuttia. Tämän jälkeen sain käskyn tulla tukemaan JV-osastoja ja tuhota lentokentän eteläkärjestä kk-ajoneuvon. Ajoneuvo tuhottiin pikaisella muutaman raketin iskulla (tai meni siis ajokelvottomaksi ja crew ulostautui). Lentelin hieman lisää vihollisalueen yllä käskystä ja ammuskelin minigunilla pitkin vihollisen oletettuja asemia. Sain taas käskyn mennä tutkimaan ja tuhoamaan kaikkea mahdollista vihollisen lentokentältä. Etenin käskettyä kohti kenttää, jossa näin lennonjohtotornissa tarkka-ampujan ja sen vieressä kk jeepin. Ammuin suuren raketti-iskun kohti. Ajoneuvon tuulilasi vaurioitui, lennonjohtotorni "sortui" (ta-ampuja katolla silti selvisi) ja sain itse kopterin tuulilasin läpi 160 km/h lentäessäni ensimmäisestä vihollisen kk:n luodista suoraan päähän osuman. Kopteri tippui, ilman kuskia.
Ihan kivaa oli alun odottelusta huolimatta.
PS. Loppustatseissa ainoa tappo oli yksittäinen käärme!
Re: co 40 For the memory of the Bastards - ti 12.3.2013 klo
Alpha 1-2 Korjausryhmä
1. korpr Strat (rj)
2. kers Night - MIA
3. Lurpake
4. Gekkibi - KIA
5. stm Arto
Video
1. korpr Strat (rj)
2. kers Night - MIA
3. Lurpake
4. Gekkibi - KIA
5. stm Arto
Video
alik Strat