Liittymisestä...

Yleistä keskustelua Arma III:sta, Arma II:sta ja OFP:stä

Moderators: Kegetys, Broileri

PeliSilma

Post by PeliSilma » Sun, 25.5.2003, 15.58

Salut!

Tulen kysymään sitten kun olen saanut ADSL:n, että pääsenkö mukaan komppianiaan?
Ikä: 17
mutta mielestäni täytän kriteerit, sillä näitä armeija juttuja on hallussa.
Jyka
Posts: 887
Joined: Mon, 2.9.2002, 23.25
Location: Helsinki

Post by Jyka » Sun, 25.5.2003, 17.24

Guest wrote:Salut!

Tulen kysymään sitten kun olen saanut ADSL:n, että pääsenkö mukaan komppianiaan?
Ikä: 17
mutta mielestäni täytän kriteerit, sillä näitä armeija juttuja on hallussa.
... ja luit varmaan alik Turmsin ja kers Wrenchin viestit, sekä sisäistit ne.
kers Jyka, Sergeant
Sauna Major, Reserves
LDD Kyllikki
"Dulce et decorum est pro patria mori"
PeliSilma

Post by PeliSilma » Mon, 26.5.2003, 10.34

No perkele, tuun heti sinne servulle testamaan pelitystä kun on ADSL ; )
Isänmaan Suomen puolesta valmis taistelemaan. Terästä selkärankaan poijaat perkele.
Razorback

Post by Razorback » Tue, 27.5.2003, 10.22

Siis en minä oikeastaan valita, mietin vaan miksi luvata ottaa yhteyttä jos ei kumminkaan ota:) Ja siitä pelityksestä vielä sen verran, että on tullut omisteltua aika paljon siellä;)
Rodrigo
Posts: 975
Joined: Tue, 3.9.2002, 20.11
Location: Tampere

Post by Rodrigo » Tue, 27.5.2003, 10.39

juu, tuo omisteluhan ei ole pääasia. mielestäni tuo "kirjallinenhakemuskin" olisi hyvä pistää tuleen tonne postiin, vaikka se ei "vaikuta" mitenkään.
Jyka
Posts: 887
Joined: Mon, 2.9.2002, 23.25
Location: Helsinki

Post by Jyka » Tue, 27.5.2003, 11.34

Omistellut millä tavalla? Johtanut a/d:n fragitilastoa, osallistunut menestykselliseen operaatioon a/d:ssä/co-opissa toteuttaen rj:n käskyjä, vai ollut kovin tappaja El Pasossa? Sitä omistamistakin on niin monenlaista eivätkä ne ole samalla sijalla Kyllikin prioriteettilistalla.
Lyhyt kertaus mahdollisen liittymisen esivalmisteluista:
1) Lue näiden sivujen vasemmalta laidalta ainakin Info, sekä Tactics osiosta taistelijan opas
2) Sisäistä lukemasi ja mieti tuntuuko kohtuuttomalta
3) Mikäli kohdan 2 tehtävät tuntuivat kohtuulisilta siirry Kylliportille pelaamaan kulkien irc-kanavan kautta
4) Pelaa Kylliportilla, älä metsästä frageja, tai peeloile muuten(irc-kanavalla ei myöskään kannata joka päivä kysellä "Pääsex mä teidän klaaniin tjsp)
5) Odota(1-2 kuukauden pelaamisen voit lähettää hakemuksen sähköpostilla, ohjeita info-osiossa). Mikäli mitään ei kuulu viikkoon hakemuksen lähetyksen jälkeen, voit kohteliaasti kysyä ircissä missä vaiheessa hakemuksesi käsittely on.

Näistä vastaamatta jättämisistä sen verran, että lupaajan nimi auttaisi kummasti.
kers Jyka, Sergeant
Sauna Major, Reserves
LDD Kyllikki
"Dulce et decorum est pro patria mori"
Razorback

Post by Razorback » Sat, 7.6.2003, 11.47

Omistellut millä tavalla? Johtanut a/d:n fragitilastoa, osallistunut menestykselliseen operaatioon a/d:ssä/co-opissa toteuttaen rj:n käskyjä, vai ollut kovin tappaja El Pasossa? Sitä omistamistakin on niin monenlaista eivätkä ne ole samalla sijalla Kyllikin prioriteettilistalla.

Omistellut rj:n käskyjä noudattaen.. Niin sain muuten OFP:R taas toimimaan.. Oli kauhiat ongelmat geforssin kanssa. Tulen tänään pelailemaan servulle.. sielläkin on jo ~1kk tullut pelailtua (tosin ei joka päivä).
68-1051899499

Post by 68-1051899499 » Mon, 9.6.2003, 13.39

Voi helv.. aiheesta poiketen, huomasin juuri että irkki ei toimi! :O Ei kun säätämään, voisin nyt sitten tulla pelaamaan. Yritetään kuunnella rj:tä ellei ko. henkilö käske minua "kiinnittämään vihollisen huomiota itseensä että muut voivat hoitaa hommansa rauhassa". Pelatessa on ikävää kun joku alkaa peeloilemaan, on hänet tapettava. Tosin ainahan kuolleista on jotain hyötyä, lippaita tulloo. Muistakaa että ruumiille tehdään kunniaa jos mahdollista! Ja jos mahdollista, ne myös piilotetaan. Takaisin aiheeseen.
Jyka
Posts: 887
Joined: Mon, 2.9.2002, 23.25
Location: Helsinki

Post by Jyka » Mon, 9.6.2003, 14.51

Dynamite_cow wrote:Yritetään kuunnella rj:tä ellei ko. henkilö käske minua "kiinnittämään vihollisen huomiota itseensä että muut voivat hoitaa hommansa rauhassa".

Pelatessa on ikävää kun joku alkaa peeloilemaan, on hänet tapettava. Tosin ainahan kuolleista on jotain hyötyä, lippaita tulloo. Muistakaa että ruumiille tehdään kunniaa jos mahdollista! Ja jos mahdollista, ne myös piilotetaan. Takaisin aiheeseen.
Jos rj tuollaisen käskyn antaa, niin miksi et tottelisi; eihän se sitä tarkoita, että pitää tapattaa itsensä.

Enpä suosittelisi ainakaan Kylliportilla harjoittamaan mitään oma-aloitteista peelo-eliminointia. Kyseinen toiminta on rj:n heiniä ja siinäkin on syytä käyttää harkintaa ja ilmaista ensin häröilijälle, että muuttaa tyylinsä. Mikäli huomautus ei auta niin keinoja kyllä löytyy.
kers Jyka, Sergeant
Sauna Major, Reserves
LDD Kyllikki
"Dulce et decorum est pro patria mori"
68-1051899499

Post by 68-1051899499 » Thu, 12.6.2003, 13.26

Jyka wrote:
Dynamite_cow wrote:Yritetään kuunnella rj:tä ellei ko. henkilö käske minua "kiinnittämään vihollisen huomiota itseensä että muut voivat hoitaa hommansa rauhassa".

Pelatessa on ikävää kun joku alkaa peeloilemaan, on hänet tapettava. Tosin ainahan kuolleista on jotain hyötyä, lippaita tulloo. Muistakaa että ruumiille tehdään kunniaa jos mahdollista! Ja jos mahdollista, ne myös piilotetaan. Takaisin aiheeseen.

Jos rj tuollaisen käskyn antaa, niin miksi et tottelisi; eihän se sitä tarkoita, että pitää tapattaa itsensä.

Enpä suosittelisi ainakaan Kylliportilla harjoittamaan mitään oma-aloitteista peelo-eliminointia. Kyseinen toiminta on rj:n heiniä ja siinäkin on syytä käyttää harkintaa ja ilmaista ensin häröilijälle, että muuttaa tyylinsä. Mikäli huomautus ei auta niin keinoja kyllä löytyy.
Ei tainnut mennä asiani oikein läpi. Tarkoitin juuri sitä että kun itse on RJ niin on surullista tappaa joukkuetta. Ja useimmiten tuo käsky on kuolemantuomio, mutta kyllä joskus pääsee hengissä takaisin. Yötehtävissä hyvä tapa on se että ryhmä pysähtyy, yksi mies jatkaa sivuilta vihollisen huomaamatta. Kun rj antaa merkin, mies lähettää flaren ja kun viholliset lähtevät luultavasti sinne mistä näkivät sen tulevan, muu joukkue ampuu vihuja selkään. Aina tämäkään ei onnistu ilman flarenlähettäjän kuolemaa, ja vihollinen saattaa jättää vartijoita joka suuntaan, jota tosin AI ei tee. Ja jos ei oman joukkueen AI:ta kammoksu, voi peelon kikkiä jolloin hänestä tulee AI. Ainakin tottelee käskyjä, mutta ehkä liiankin nopeasti.
Styles
Posts: 27
Joined: Thu, 6.2.2003, 17.47
Location: Finland

Post by Styles » Thu, 10.7.2003, 18.18

Ja naisia mukaan! Kyllikki kaipaa aina uusia aktiivijäseniä (ei sellaisia kuin mie :laugh: )

Vaikka olen monen squadin kanssa yhteistyötä tehnyt, niin kyllä Kyllikki vie kaikista voiton.
stm Styles
private, guerilla.

"Call me Styles, Jake Styles." < TV-sarjasta koira haudattuna (Jake and the Fatman)
antti

Post by antti » Tue, 29.7.2003, 23.51

eipä tässä muuta mutta toi 18 vuotiatten rajoitus on naurettava. Siis useimmat "lapset" ovat pelanneet yhteensä enemmän kuin "aikuiset". Myös OFP on juuri minun mielestäni 13-16 vuotiatten peli (minä olen 13). Joten en tajua tota rajoitusta.
SmartDrv
Posts: 419
Joined: Mon, 2.9.2002, 22.08
Location: S:t Michel
Contact:

Post by SmartDrv » Wed, 30.7.2003, 0.01

Guest wrote:Siis useimmat "lapset" ovat pelanneet yhteensä enemmän kuin "aikuiset".
Eipä tässä mitään pr0 sk1ll-frägääjiä kaivatakaan. Mielummin aikuisia ihmisiä jotka osaavat käyttäytyä.

(Minäkin osaan... melkein? :banana: )
WHAT WOULD GARY ROBERTS DO?
Hawk
Posts: 504
Joined: Tue, 22.7.2003, 17.22
Location: Lahti

Post by Hawk » Wed, 30.7.2003, 2.16

Pelihän on kielletty alle 15 vuotiailta?? ???
antti

Post by antti » Wed, 30.7.2003, 6.36

Hawk wrote:Pelihän on kielletty alle 15 vuotiailta?? ???
kyllä iskä ostaa :p. no itse asiassa ei myyjät siitä välitä. ja sitten aika moni lapsikin osaa käyttäytyä. esim minä.
Post Reply