Liittymisestä...

Yleistä keskustelua Arma III:sta, Arma II:sta ja OFP:stä

Moderators: Kegetys, Broileri

Psykoisi
Posts: 2254
Joined: Tue, 3.9.2002, 11.07
Location: Tampere

Post by Psykoisi » Wed, 30.7.2003, 8.41

Vaikka käyttäytymisellä on suuri merkitys, niin 18 ikävuoden raja on ehdoton. Siitä ei taivuta ja siitä on turha kitistä. Ikäraja palvelee tarkoitustaan meillä, varsinkin mahdollisissa OFP:n ulkopuolisissa tapahtumissa, joita joskus aina järjestetään.
Kapteeni Psykoisi - Detachment XO

Dulce et decorum est pro patria mori.
Rodrigo
Posts: 975
Joined: Tue, 3.9.2002, 20.11
Location: Tampere

Post by Rodrigo » Wed, 30.7.2003, 9.58

Guest wrote:eipä tässä muuta mutta toi 18 vuotiatten rajoitus on naurettava. Siis useimmat "lapset" ovat pelanneet yhteensä enemmän kuin "aikuiset". Myös OFP on juuri minun mielestäni 13-16 vuotiatten peli (minä olen 13). Joten en tajua tota rajoitusta.
ei sinun tarvi vielä ymmärtääkään kaikkia asioita.
Jaque
Posts: 520
Joined: Thu, 5.9.2002, 18.51
Location: Tampere

Post by Jaque » Wed, 30.7.2003, 18.07

Juuh....emme tosiaan etsi PR0 skill frägääjiä. Pelityylimme on huomattavasti erillainen kuin muilla servuilla. Pelihän on sen ikäsille kun siitä haluaa tehä. Lippu hippahan sopii mainiosti juuri 13-16 vuotiaille mutta ei taida meiän porukalla monellekaan käydä. Lippu hipat sikseen ja pelataan niin kuin ihmiset pelaa. 18 vuoden ikäraja on ehdoton...
Joku hiton reserviläinen.

JLphotography.pp.fi
Styles
Posts: 27
Joined: Thu, 6.2.2003, 17.47
Location: Finland

Post by Styles » Fri, 1.8.2003, 21.43

Jaque wrote:Lippu hippahan sopii mainiosti juuri 13-16 vuotiaille mutta ei taida meiän porukalla monellekaan käydä.
Tässä voinen todeta, että seuratessani vierestä noin 10-13 kpl 13-16 ikäisiä pojankoltiaisia heidän pelatessaan ja ehkä yhdellä olisi ollut jotain mahdollisuuksia pärjätä kun tiimipeli ratkaisee.
Maailma on täynnä ramboja. Kyllin ei tarvitse olla. :PP
stm Styles
private, guerilla.

"Call me Styles, Jake Styles." < TV-sarjasta koira haudattuna (Jake and the Fatman)
Jyka
Posts: 887
Joined: Mon, 2.9.2002, 23.25
Location: Helsinki

Post by Jyka » Tue, 5.8.2003, 17.51

Saa siellä servulla pelata ilman liittymistäkin jos ei ole ns. privatilaisuuksia. Muuten olen samaa mieltä useimpien mielipiteensäilmaisseiden kanssa notta kyllä 18 on juuri sopiva raja.
kers Jyka, Sergeant
Sauna Major, Reserves
LDD Kyllikki
"Dulce et decorum est pro patria mori"
Rutger Hauer

Post by Rutger Hauer » Wed, 13.8.2003, 4.47

On perkules hommat vähän muuttuneet parissa vuodessa :DDD

*muistelee vesi silmällä voittoisia sotaretkiä Kyllikin riveissä*
SmartDrv
Posts: 419
Joined: Mon, 2.9.2002, 22.08
Location: S:t Michel
Contact:

Post by SmartDrv » Wed, 13.8.2003, 8.57

Kah, enemmänkin veteraaneja (RHeadin lisäksi) liikkeellä.

Ei muuta kun Flashpointtia pelaamaan! :D
WHAT WOULD GARY ROBERTS DO?
Rutger Hauer

Post by Rutger Hauer » Thu, 14.8.2003, 2.48

SmartDrv wrote:Kah, enemmänkin veteraaneja (RHeadin lisäksi) liikkeellä.

Ei muuta kun Flashpointtia pelaamaan! :D
Mielelläni palaisin rintamalle kanssanne, mutta nykyinen kokoonpanoni ei sitä salli :D

Mutta katsotaan tässä... :cool:
PeliSilma

Post by PeliSilma » Fri, 15.8.2003, 9.09

Vielä syyskuuhun menee tuo tarpeeksi nopea nettisetti yhteys, joten eikun omia tehtäviä ja singleä pelailemaan...

18 vuotta, no -keles sittehä täytynee vuan odottaa ja pysyä riveissä kunnolla, mikäli edes LDD Kyllikkiin pääsisi.

-PeliSilma-
Apila

Post by Apila » Fri, 26.9.2003, 0.03

Taitas Kyllin porukalle olla kaikista helpointa pitää se ehdoton18-vuoden ikäraja. Muuten tuo homma menee tuohon että kaikki on foorumin/ircin kautta vonkaamassa squadiin. "mut jos mut otatte vielä vaikken ole ku 9vee mutta ku mä omistin tuolla servulla jajaja....mix mä en muka pääse ku kerta ******:ki pääs 17v:n ja 11kk:n ikäsenä!"

Anteeksi avautumiseni :down: , meen nukkuun... ->
Rodrigo
Posts: 975
Joined: Tue, 3.9.2002, 20.11
Location: Tampere

Post by Rodrigo » Fri, 26.9.2003, 10.53

eiköhän kyllikki itse osaa päättää ketkä ovat sopivia.
Post Reply