Liittymisestä...

Yleistä keskustelua Arma III:sta, Arma II:sta ja OFP:stä

Moderators: Kegetys, Broileri

Patteri
Posts: 521
Joined: Tue, 3.9.2002, 10.35
Location: Tornio

Post by Patteri » Fri, 24.1.2003, 11.55

Jyka wrote:Rivissä parittomat rj:n oikealle, parittomat vasemmalle medic keskellä rj:n takana
hmm?

:D
kers Patteri

Local Defence Detachment Kyllikki
User avatar
Goeth
Posts: 258
Joined: Wed, 4.9.2002, 20.45

Post by Goeth » Fri, 24.1.2003, 12.00

Oisit nyt korjannut samalla. parittomat vasen ja parilliset oikea. :D
Goeth, Reserves, Local Defence Detachment "Kyllikki"
Dulce et decorum est pro patria mori
Razorback

Post by Razorback » Tue, 15.4.2003, 10.20

Juu-u.. Minäkin olen kiinnostununt Kyllikkiin liittymisestä, mutta ainoa ongelma on ikä. 15 vuotta vasta - onko mahdollisuuksia vai ei? Muut kriteerit täyttyy vielä helposti.
Razorback

Post by Razorback » Tue, 15.4.2003, 10.25

Ja sitten tuosta DirectPlaysta, olen tässä pari päivää sitten ajanut Sound Setupin, mutta se ei jostain syystä toimi. Heittää jonkinlaista erroria, jos toistakin ajaessa ja jälkeenpäin toteaa, että minun äänilaitteistoni ei pysty soittamaan ääniä, joka on tässä tapauksessa aika kummaa, koska äänissä ei ole ollut minkäänlaista vikaa sitten vuoden 1 ja 2 nakkisodan.
Zipper
Posts: 636
Joined: Tue, 3.9.2002, 9.21

Post by Zipper » Tue, 15.4.2003, 13.35

Guest wrote:Juu-u.. Minäkin olen kiinnostununt Kyllikkiin liittymisestä, mutta ainoa ongelma on ikä. 15 vuotta vasta - onko mahdollisuuksia vai ei? Muut kriteerit täyttyy vielä helposti.
Servulle voi tulla pelaamaan, ilman että olisi Kyllikin jäsen, silloin kun se on vapaa. Mitä tulee tuohon ikään, niin tuo 18 vuoden ikä on aika ehdoton. Voit toki tulla vapaasti pelailemaan servullemme ja katsomaan meininkiä siellä. Muistat vaan asentaa kaikki addonit, jotka sivuiltamme löytyy.
alik Zipper
[Zimbabwen Itara Pummi ja Pulmallisen Ennakkoluuloton Riitapukari]
Razorback

Post by Razorback » Tue, 15.4.2003, 17.12

Niin siis kyllähän nuo addonit löytyy (Oli kyllä kaikki Kegetyksen addonit ennestään, ainakin nuo sivulla olevat)
Mietiskelin tässä vain, että kun sanoitte että poikkeuksia tehdään, niin millaisilla kriteereillä niitä sitten?
SmartDrv
Posts: 419
Joined: Mon, 2.9.2002, 22.08
Location: S:t Michel
Contact:

Post by SmartDrv » Tue, 15.4.2003, 17.25

Guest wrote:Niin siis kyllähän nuo addonit löytyy (Oli kyllä kaikki Kegetyksen addonit ennestään, ainakin nuo sivulla olevat)
Mietiskelin tässä vain, että kun sanoitte että poikkeuksia tehdään, niin millaisilla kriteereillä niitä sitten?
Tuolla irkin puolellahan näistä turistiinkin, mutta...

- Yhteistyökyky/tiimihenki
- Tottelevaisuus (Rekku istu!)
- Yleinen käyttäytyminen

Noilla pääseekin jo alkuun.
WHAT WOULD GARY ROBERTS DO?
Razorback

Post by Razorback » Tue, 15.4.2003, 17.46

No siis todella, nuo kriteerit täyttyvät, mutta tehän sen päätätte (En kyllä tottele nimeä Rekku, enkä ole sisäsiisti). Noh, katellaan nytten servulla.. MSN annan tähän, jos on asiaa silloin, kun ei irkistä löydy.
pekka.valli@sunpoint.net

AOL:kin löytyy, mutta en muista sen osoitetta (Jos on ehdoton, teen uuden).

Niin ja tosiaankin DirectPlay:n Voice Setup heittää erroria, joten en saa sitä toimimaan kunnolla (kuulen välillä hiljaa, välillä kovaa ja joskus en ollenkaan). Etsiskelen siihen ratkaisua FAQeista, mutta olen kyllä edelleen sitä mieltä, että jos on ehdotonta käyttää voicea minun ollessa paikalla, TS2 mielummin. Jos korkea-arvoisempi upseeri käskee käyttää DirectPlay, niin se on tehtävä.
SmartDrv
Posts: 419
Joined: Mon, 2.9.2002, 22.08
Location: S:t Michel
Contact:

Post by SmartDrv » Tue, 15.4.2003, 18.44

Guest wrote:No siis todella, nuo kriteerit täyttyvät, mutta tehän sen päätätte (En kyllä tottele nimeä Rekku, enkä ole sisäsiisti). Noh, katellaan nytten servulla.. MSN annan tähän, jos on asiaa silloin, kun ei irkistä löydy.
pekka.valli@sunpoint.net

AOL:kin löytyy, mutta en muista sen osoitetta (Jos on ehdoton, teen uuden).

Niin ja tosiaankin DirectPlay:n Voice Setup heittää erroria, joten en saa sitä toimimaan kunnolla (kuulen välillä hiljaa, välillä kovaa ja joskus en ollenkaan). Etsiskelen siihen ratkaisua FAQeista, mutta olen kyllä edelleen sitä mieltä, että jos on ehdotonta käyttää voicea minun ollessa paikalla, TS2 mielummin. Jos korkea-arvoisempi upseeri käskee käyttää DirectPlay, niin se on tehtävä.
Kyllikissä käytämme kommunikaatioon fläsärin ulkopuolella tätä foorumia ja IRC:iä.

Kylli-servulla (kuten muillakin DirectPlay-servuilla) on loogisinta käyttää pelin omaa voicesoftaa. TeamSpeakit säästetään sitten koitoksiin socketti-servuilla.

Pistähän tarkempi kuvaus siitä voice setupin errorista... jos vaikka jollain muullakin on samoja oireita.

:banana:
WHAT WOULD GARY ROBERTS DO?
Razorback

Post by Razorback » Tue, 15.4.2003, 21.36

Njoo.. Olen nyt eri koneella, joten en voi katsoa mitä ne errorit olivat, mutta huomenna tulee lisää tietoa siitä. Onko noilla platooneilla jne jotain järjestystä, vai laitetaanko uudet pelaajat siihen, jossa on vähiten tjsp? :banana:
Razorback

Post by Razorback » Wed, 16.4.2003, 14.50

Sain ihmeen kaupalla sen ajettua miljoonan FAQ:in avulla. Nyt pitäisi toimia kunnolla.
Dynamite_cow

Post by Dynamite_cow » Thu, 1.5.2003, 16.03

Rodrigo wrote:kyllä sitä nyt lumipallo ainakin pitäsi käsillään pystyä tekemään. pelatessahan oppii.
Ööh.. Mistäs lähtien Flashpointissa on voinut tehdä lumipalloja? :cool:
Ja liittymisestä sen verran, että jotkut 18+ vuotiaat ovat megapeeloja, ja jotkut -12 vuotiaat käyvät jo kolmikymppisestä. (Minuakin kutsuvat kotona pikkuvanhaksi, pah)
68-1051899499

Post by 68-1051899499 » Fri, 2.5.2003, 21.20

Broileri wrote:Poikkeuksia on tehty äärimmäisen harvoin.
Jaa-a, montakohan on tällä hetkellä Kyllikin jäsenissä? Itseni löytäisin sieltä mielelläni, mutta kun ei kun ei. Ja eikös tuossa muuten sanottu että MIELELLÄÄN 18 vuoden ikä? :banana: :banana: :banana: :banana:
Una
Posts: 498
Joined: Mon, 2.9.2002, 21.46
Location: Lohja

Post by Una » Fri, 2.5.2003, 21.38

Kokemusten perusteella on lähes itsestään selvää että siitä tullaan jatkossa pitämään kiinni että ikää on YLI 18 v.
alik Una, 2nd Platoon, Mech recon squad, Assistant leader/AA
Local Defence Detachment Kyllikki
Kerrostalo
Posts: 145
Joined: Thu, 19.12.2002, 16.42
Location: Lappeenranta

Post by Kerrostalo » Sat, 3.5.2003, 9.53

Vihjaat jotai? :PP
Post Reply