Liittymisestä...

Yleistä keskustelua Arma III:sta, Arma II:sta ja OFP:stä

Moderators: Kegetys, Broileri

Manticore

Post by Manticore » Thu, 7.11.2002, 11.50

Addoneja ei ole vielä. Mutta kyllähän minä ne nopeaa downloadin :) Koetan päästä tänään pelaamaan. :banana:
Jyka
Posts: 887
Joined: Mon, 2.9.2002, 23.25
Location: Helsinki

Post by Jyka » Thu, 7.11.2002, 12.15

Noista respawn killereistä ei Kylliportilla ole haittaa, siellä kun harvemmin pelataan respallisia kenttiä :;):
kers Jyka, Sergeant
Sauna Major, Reserves
LDD Kyllikki
"Dulce et decorum est pro patria mori"
Manticore

Post by Manticore » Thu, 7.11.2002, 12.18

No se on hyvä kuulla. co-op tehtäviä?
McDeth
Posts: 230
Joined: Fri, 13.9.2002, 9.01
Location: My head

Post by McDeth » Thu, 7.11.2002, 12.41

Itse olen tiukasti alle 18 v jäsenten hyväksymistä vastaan. Toisaalta Suomessa ei ole montaa aktiivista OFP porukkaa, jotka hyväksyisivät alle 18 v jäseniä. Tämä johtuu yksinkertaisesti siitä, että OFP on enemmän hieman varttuneemman väestön peli, ja vaatii tiettyä kärsivällisyyttä ja yhteistyökykyä.

Osa kyllikin jäsenistä alkaa olemaan päälle 30 v, joten voit ajatella kiinnostaisiko sinua pelata isäsi kanssa OFP:tä, tai vaihtoehtoisesti kiinnoistaisiko häntä pelata sinun kanssasi?

Silti olet tervetullut serverille pelaamaan kanssamme, ja keskustelemaan Ircissä. Jos jonkin aikaa porukassa pyrittyäsi olet vakuuttanut meidät siitä, että olet riittävän kypsä ja yhteistyökykyinen, kuka tietää...

Coop ja AD missiot ovat pääasiallisia tehtäviä, joita harrastamme serverillämme.

AD (= Attack and Defend) on mielestäni realistisempi näistä kahdesta. Tässä pelimuodossa on yleensä kaksi puolta, joista toinen puolustaa jotain kohdetta, kun toinen yrittää sen vallata / tuhota. AD tehtävät ovat pääasiassa respattomia, joten kaikennäköinen fragien metsästys on lähes tuhoon tuomittua toimintaa. Kärsivällisyys ja jatkuva valppaus ovat välttämättömiä ominaisuuksia, joilla pystyy pärjäämään tässä pelimuodossa. Puolustajat joutuvat joskus makaamaan munat maassa puolikin tuntia ennen kuin hyökkääjät suvaitsevat saapua paikalle... Joskus taas joku yrittää salamahyökkäystä ennen kuin puolustus on valmiina ottamaan vastaan hyökkääjät.

Ja lopuksi pakollinen...
:banana:
korpr McDeth Sniper, 1st Platoon, Local Defence Detachment "Kyllikki" - "Ehä mie osu mihinkää..." -
Jyka
Posts: 887
Joined: Mon, 2.9.2002, 23.25
Location: Helsinki

Post by Jyka » Thu, 7.11.2002, 13.09

Tuosta realistisuudesta en lähde väittelemään, toinen tykkää jne...
Co-opissa ei yleensä tarvitse maata puolta tuntia odottelemassa, että jotain tapahtuisi.
Ikäkysymykseen en ota kantaa, tapauskohtaista lienee jonkin verran. Kiteytyksenä kuitenkin Kylliportin pelimuodot a/d ja co-op, ilman respaa.
teretulemast
kers Jyka, Sergeant
Sauna Major, Reserves
LDD Kyllikki
"Dulce et decorum est pro patria mori"
Manticore

Post by Manticore » Thu, 7.11.2002, 14.18

En minäkään oikeastaan tiedä montakaan alle 16-vuotiasta pelaajaa. Olemme molemmat 16-vuotta. Jaa oon huomannut noista muistakin squadeista että useimpien nimi on joku ihmeen Natsikommarianhilaattorit 2000 ja taktiikkana on suora rynnäkkö.
Una
Posts: 498
Joined: Mon, 2.9.2002, 21.46
Location: Lohja

Post by Una » Thu, 7.11.2002, 15.38

molemmat? kenestähän mahdat puhua, oletko jakautunut persoona? :D
alik Una, 2nd Platoon, Mech recon squad, Assistant leader/AA
Local Defence Detachment Kyllikki
Manticore

Post by Manticore » Thu, 7.11.2002, 17.08

No sitten meitä olisi jo 12 ja voisimme perustaa oman squadin :PP
User avatar
BEAT!!
Posts: 748
Joined: Wed, 11.12.2002, 18.27
Location: TAMPERE
Contact:

Post by BEAT!! » Tue, 3.12.2002, 13.01

Mites muuten noissa matseissa, käytättekös te jotain mikkejä kommunikointiin yms? ???

Multa taas löytyy sitä ikää kohta 20, mutta inttiin vasta heinäkuussa, joten uskoisin jos porukka käyttää kovasti "intti sanastoa" niin ne menee aluksi ainakin vähän ohi..

Noh, kunhan saan tuon adsl:n pelitään, niin poikkean jossakin #kyllikin kautta..
User avatar
BEAT!!
Posts: 748
Joined: Wed, 11.12.2002, 18.27
Location: TAMPERE
Contact:

Post by BEAT!! » Tue, 3.12.2002, 13.03

Ja olen eri porukkaa kuin Manticore, eli olen ihan yksin yrittämässä porukkaanne. :p
Turms
Posts: 492
Joined: Mon, 2.9.2002, 23.12
Location: Helsinki
Contact:

Post by Turms » Tue, 3.12.2002, 14.02

Jotkut mikkiä käyttävät,jotkut eivät.Se ei paljoa maksa se mikki...Armeijan käynti ei ole pakollista.Eniten ehkä vaikuttaa se miten usein käy kylliservulla,asiallinen käytös ja lahjukset. :banana:
User avatar
BEAT!!
Posts: 748
Joined: Wed, 11.12.2002, 18.27
Location: TAMPERE
Contact:

Post by BEAT!! » Sat, 7.12.2002, 22.20

Joo, no voinhan mä teipata jonkun loisto PC mikin leukaan kii.. :cool:

Lahjuksista en tiedä kun kaikki rahat menee Nintendo retroiluun...
Manticore

Post by Manticore » Wed, 11.12.2002, 13.49

No viime aikoina kun olen tsekannut kylliservua niin on ollut ihan tyhjillään...
Manticore

Post by Manticore » Wed, 11.12.2002, 13.59

Eli milloin porukka yleensä pelaa siellä?
McDeth
Posts: 230
Joined: Fri, 13.9.2002, 9.01
Location: My head

Post by McDeth » Wed, 11.12.2002, 14.04

yöllä

:banana:
korpr McDeth Sniper, 1st Platoon, Local Defence Detachment "Kyllikki" - "Ehä mie osu mihinkää..." -
Post Reply