Spectating script v1.2 - Tämmösempä menin sitten väsäämään

Keskustelu Arma I-, II- ja III- sekä OFP-tehtävistä

Moderators: Kegetys, Broileri, Raunhofer

Post Reply
Keijo

Post by Keijo » Fri, 20.12.2002, 16.14

Päivitin tuon spectating scriptini versioon 1.1, tässä versiossa jos painaa esciä niin pääsee lokkeilemaan, ja jos lentää sillä yli 150 metriin niin pääsee takas spectaan. Nyt myös talojen sisällä olevien ukkojen spectaus onnistuu ja sitten on jotain muita pikkufiksejä.

Ja sen saapi http://koti.mbnet.fi/kegetys/flashpoint ... ript12.zip

Niin ja tämä on sitten vaan (moninpeli) missionien tekijöille, muiden ei tarvitse vaivata päätään tuota imuttamalla. :PP


Edit: Ja päivitimpäs uudestaan versioksi 1.2, linkki tuossa yläällä
- Kegetys




Edited By admin on 1045963092
User avatar
Blake
Posts: 1916
Joined: Tue, 10.9.2002, 15.22

Post by Blake » Fri, 10.1.2003, 8.02

Loistavaa Kege.
Mutta meinaatko että jos lokilla lentää horisontaalisesti 150m niin menee takas spectaan? En tiedä mutta oisko parempi jos vaikka lentäs muutaman sadan metrin korkeuteen niin menis spectaan jos vaikka haluais lennellä muuten vaan lokilla vähän pitempään siellä maastossa...
"...vuonna 2010 Suomessa tarvitaan noin miljoona uutta työntekijää...vuonna 2020 tarvitaan jo 2 miljoonaa uutta työntekijää..."
- Jyrki Katainen 2001
Keijo

Post by Keijo » Fri, 10.1.2003, 10.09

korkeutta pitää ottaa 150m juuri
Keijo

Post by Keijo » Sun, 23.2.2003, 3.18

Ja päivittyy versioksi 1.2...
User avatar
Blake
Posts: 1916
Joined: Tue, 10.9.2002, 15.22

Post by Blake » Sun, 23.2.2003, 7.00

Saisko v1.2:ta pientä feature-listaa tähän?
"...vuonna 2010 Suomessa tarvitaan noin miljoona uutta työntekijää...vuonna 2020 tarvitaan jo 2 miljoonaa uutta työntekijää..."
- Jyrki Katainen 2001
Keijo

Post by Keijo » Sun, 23.2.2003, 16.11

-----------------
Version history
-----------------

* 1.2:

- Added namelist scrollbox for easy browsing
of spectateable players/objects

- Added distance slider to view menu to adjust
camera distance (zoom in cinematic view)

- Seagull is now properly spawned into the air instead
of ground when esc is pressed

- Some minor fixes
Post Reply