Kyssäreitä.

Keskustelu Arma I-, II- ja III- sekä OFP-tehtävistä

Moderators: Kegetys, Broileri, Raunhofer

Post Reply
Tehtävän tekemisen aloitt

Post by Tehtävän tekemisen aloitt » Fri, 27.6.2003, 15.20

Voitteko kertoo miten viholliset saa menemään waypointtiin sellailla et ne lähtee jostain tietystä jutusta. Esim. et mä meen jollekki tietylle alueelle. Tai mä tapan jonku jätkän. Toinen kyssäri on et mul on OPF goty edition ja mun fdf modi valittaa ain alussa et se tarvii jonku 1.9 version resistancen tai jotain, mut silti se toimii paitsi tehtävät. Mul ei myöskään löydy niitä suomen armeijan yksiköitä joista puhutaan, vaikka mul on winter nogojev ja russian weapons addons 1.1. Tiedän et tää kuulosta tyhmältä, mut kiitokset etukäteen vastauksista :;): PS. OP-FLASHPOINT ====RULEZ====
Rodrigo
Posts: 975
Joined: Tue, 3.9.2002, 20.11
Location: Tampere

Post by Rodrigo » Fri, 27.6.2003, 15.52

http://www.flashpoint1985.com/download/download.html tuolta vaikka se 1.91 pätsi niin alkaa tehtävätkin toimimaan :)

ja tuota sivua ovat suositelleet http://www.ofpec.com/ tehtävien tekoon. sieltä löytyy kuulemma "kaikki"




Edited By Rodrigo on 1056718419
Una
Posts: 498
Joined: Mon, 2.9.2002, 21.46
Location: Lohja

Post by Una » Fri, 27.6.2003, 20.30

Oot tainnu ryssiä modin asennuksen oikeen kunnolla tai sitten et osaa etsiä niitä suomen ukkoja. Ne pitäis löytyä resistancen puolelta men (finnish defence forces) otsikon alta mutta voisitpa silti käyttää modin foorumeita etkä Kyllikin.. meillä kun ei ole mitään tekemistä sen modin kanssa, muutama Kyllikin taistelija on tosin ollut mukana modia tekemässä, yksityishenkilöinä, omasta tahdostaan.
alik Una, 2nd Platoon, Mech recon squad, Assistant leader/AA
Local Defence Detachment Kyllikki
Nicklauz

Post by Nicklauz » Sat, 28.6.2003, 17.45

Kiitti avusta sain sen toimimaan kun hain netist sen 1.91 patchin. Kysyn viel et miten sen editing tutorialin saa toimimaan, mihin tiedostoon se pitää laittaa? Ja onks FDF:ssä kampanjaa, jos on ni se ei toimi mulla. :D
Jyka
Posts: 887
Joined: Mon, 2.9.2002, 23.25
Location: Helsinki

Post by Jyka » Sat, 28.6.2003, 19.08

FDF:ssä ei ole kampanjaa(vielä). Ns kolmas taho vääntää parhaillaan kampanjaa, joka hyödyntää FDF:ää.
kers Jyka, Sergeant
Sauna Major, Reserves
LDD Kyllikki
"Dulce et decorum est pro patria mori"
Kyklooppi

Post by Kyklooppi » Mon, 13.10.2003, 10.57

Guest wrote:Voitteko kertoo miten viholliset saa menemään waypointtiin sellailla et ne lähtee jostain tietystä jutusta. Esim. et mä meen jollekki tietylle alueelle.
Annat vai ukolle nimeks Enska. Sit laitat waypoint condition lauseen : not (alive Enska) :cool:
kyklooppi

Post by kyklooppi » Mon, 13.10.2003, 12.47

Guest wrote:Annat vai ukolle nimeks Enska. Sit laitat waypoint condition lauseen : not (alive Enska) :cool:
Menin ittekki jo sekasin, siis: Tapettavan nimeksi ENSKA. Se jolla on se waypoint, laitat siihen conditioniin sen: not (alive enska)...

Vanhuus ei todellakaan tule yksin.:(
Ja tyttäreltä vilkutus
Post Reply