Laskuvarjojääkärit? - Hieman äpyä kiitos?

Keskustelu Arma I-, II- ja III- sekä OFP-tehtävistä

Moderators: Kegetys, Broileri, Raunhofer

Post Reply
Dynamite_cow

Post by Dynamite_cow » Thu, 1.5.2003, 16.39

Mistäs Laskuvarjojääkärit (Spetsnaz tai BlackOp) saa menemään korkealle taivaaseen? Tarvitaanko moiseen joku erikoinen script rivi vai mitä? Itse en saa niitä millään ilmaan map editorissa. Vai onko tosiaan ainut keino mennä säätämään dePBO:n avulla? Älkääkä pöhiskö mitään irkin servuista, kun oma kone on lomalla ja tässä mutsin mallissa ei kyseistä softaa ole. Mutta olisi kuitenkin mukava tietää ennen kun saan virtalähteen toimimaan, jotta sitten pääsisi heti kokeilemaan. :D Ja niille, jotka "mr. Bananaa" vihaavat: :banana: :banana: :banana: :banana:
sup

Post by sup » Fri, 2.5.2003, 13.25

Laita siihen specialiin "flying" ja initializationiin this flyinheight xxx; tohon x:ien paikalle lentokorkeus :banana:
Dynamite_cow

Post by Dynamite_cow » Fri, 2.5.2003, 21.16

Kiitos kaunis. :banana:
Ottis

Post by Ottis » Sun, 19.10.2003, 16.52

Hei kaikki!

Olen tekemässä omaa tehtävää, pitäisi saada helikopterillinen miehiä hyppäämään helikopterissa tietyssä kohtaa. Kuinka tämä tehdään?
kyklooppi

Post by kyklooppi » Mon, 20.10.2003, 8.13

Guest wrote:Hei kaikki!

Olen tekemässä omaa tehtävää, pitäisi saada helikopterillinen miehiä hyppäämään helikopterissa tietyssä kohtaa. Kuinka tämä tehdään?

Teet vaikka triggerin johon laitat vaikka laukasiaksi resistancen, activisioniin laitat: ukko action ["eject",heko]; unassignvehicle ukko

siinä oli yksi ukko, jos kaikki ukkojen komennot laitetaan tohon perään,niin kaikki jampat hyppää samaan aikaan hittoloihin helikopterista. Toinen vaihto ehto on tehdä .sqs lauseita, joita en nyt jaksa muistaa.

:)
Post Reply