Radiomaston tuhoaminen

Keskustelu Arma I-, II- ja III- sekä OFP-tehtävistä

Moderators: Kegetys, Broileri, Raunhofer

Post Reply
kallex

Post by kallex » Mon, 3.11.2003, 8.10

Olen tekemässä tehtävää, jossa suomen joukkojen pitäisi tuhota venäläisten radiomasto (se resistancen mukana tuleva). Laitan sen maston kartalle ja kokeilen esim satsuilla mutta mastolle ei käy mitään. onko tohon joku triggeri vai laitanko vaan masto healttia pienemmäks?
Inef
Posts: 82
Joined: Sun, 6.4.2003, 17.10

Post by Inef » Mon, 3.11.2003, 15.25

Pitäisi riittää kun vähennät healtit melkein nollille.
RaBu

Post by RaBu » Tue, 4.11.2003, 19.03

Offtopic: Mitenkäs jonkun musakappaleen saa hiljennettyy sillee fade tavalla? Oon yleensä vaa tehny toisen triggerin joka lopettaa sen musan, mutta se kuulostaa vähän tyhmältä kun musiikki loppuu kuin seinään. :banana: (pakko oli laittaa)
McDeth
Posts: 230
Joined: Fri, 13.9.2002, 9.01
Location: My head

Post by McDeth » Tue, 4.11.2003, 19.34

X fademusic Y
X fadesound Y

X = Aika sekunneissa jossa musiikin/äänen volyymiä muutetaan
Y = volyymi 0 ... 1 (0 on musiikki pois ja 1 on normaali volyymi)
fademusic vaikuttaa musiikkiin ja fadesound muihin peliääniin




Edited By McDeth on 1067967293
korpr McDeth Sniper, 1st Platoon, Local Defence Detachment "Kyllikki" - "Ehä mie osu mihinkää..." -
Post Reply