Missioehdotuksia
Moderators: Kegetys, Broileri, Raunhofer
Eih... Ei OFP:issa pahemmin aseetonta taistelua tarvita. Kuitenkin noin 95 % taisteluista tapahtuu etäisyydeltä 50 - 200 m. Turha sitä on kikkailla minkään perhanan rynkyn perän tai lentävien maihareiden kanssa. Jos niitä kaipailee, niin siittä vaan pelaamaan dukenukemia tai jotain muuta beat'em up shoottereita.
Kyllähän nuo juoksuhaudat olisi melko mukava lisä, mutta kun ei niin ei. Lienee mahdollista tehdä sellainen saari, jossa näitä juoksuhautoja on, mutta enpä ole toistaiseksi sellaista nähnyt. Kai joku oli tehnyt sellasen juoksuhauta-addonin, mutta en ole kokeillut miten se pelittää...
Kyllähän nuo juoksuhaudat olisi melko mukava lisä, mutta kun ei niin ei. Lienee mahdollista tehdä sellainen saari, jossa näitä juoksuhautoja on, mutta enpä ole toistaiseksi sellaista nähnyt. Kai joku oli tehnyt sellasen juoksuhauta-addonin, mutta en ole kokeillut miten se pelittää...
korpr McDeth Sniper, 1st Platoon, Local Defence Detachment "Kyllikki" - "Ehä mie osu mihinkää..." -
Ei se ole pelkkää silmänruokaa, kyllä se damagea tekee kun lyöt jotain ukkoa sillä toiminnolla. Jostain syystä BIS ei sitä actioniksi laittanut, varmaan johtuen muutenkin kankeasta valikkosysteemistä.
"...vuonna 2010 Suomessa tarvitaan noin miljoona uutta työntekijää...vuonna 2020 tarvitaan jo 2 miljoonaa uutta työntekijää..."
- Jyrki Katainen 2001
- Jyrki Katainen 2001
Coopeista :
Itse kaipaisin Kyllikin haastaviin tehtäviin parametrinä jonkinlaista vaikeusastetta, jolloin pienemmälläkin porukalla voisi yrittää päästä läpi(ollaan muutaman kaverin kans pelailtu).
Realismia lisäisi mikäli kellonaikaa valittaessa myös vihollisten patrollit / asemat muuttuisivat ko. aikaa vastaaviksi. Ihminenhän tarvitsee tunnetusti unta
fdf-mod rocks!
- himopelaaja
Itse kaipaisin Kyllikin haastaviin tehtäviin parametrinä jonkinlaista vaikeusastetta, jolloin pienemmälläkin porukalla voisi yrittää päästä läpi(ollaan muutaman kaverin kans pelailtu).
Realismia lisäisi mikäli kellonaikaa valittaessa myös vihollisten patrollit / asemat muuttuisivat ko. aikaa vastaaviksi. Ihminenhän tarvitsee tunnetusti unta
fdf-mod rocks!
- himopelaaja
Pelastakaa sotamies Väätäinen.
Alkaa ryssien kauhealla hyökkäyksellä johonkin kylään tms. jossa kaikilta muilta lähtee henki paitsi Väätäiseltä, joka haavoittuu jalkoihin eikä näinollen pysty kävelemään.
Jääkäriryhmä(jossa myös lääkintämies) saa tehtäväkseen pelastaa Väätäisen(myöskin pelaaja, ei AI) vihollispartioiden keskeltä. Väätäisellä ase ja vain lippaan verran panoksia. Kun jääkäriryhmä löytää Väätäisen niin lääkintämies hoitaa jalat kuntoon ja koko joukko palaa takaisin leiriin tms.
Siinäpä ideaa jollekin.
Alkaa ryssien kauhealla hyökkäyksellä johonkin kylään tms. jossa kaikilta muilta lähtee henki paitsi Väätäiseltä, joka haavoittuu jalkoihin eikä näinollen pysty kävelemään.
Jääkäriryhmä(jossa myös lääkintämies) saa tehtäväkseen pelastaa Väätäisen(myöskin pelaaja, ei AI) vihollispartioiden keskeltä. Väätäisellä ase ja vain lippaan verran panoksia. Kun jääkäriryhmä löytää Väätäisen niin lääkintämies hoitaa jalat kuntoon ja koko joukko palaa takaisin leiriin tms.
Siinäpä ideaa jollekin.