Missioehdotuksia

Keskustelu Arma I-, II- ja III- sekä OFP-tehtävistä

Moderators: Kegetys, Broileri, Raunhofer

McDeth
Posts: 230
Joined: Fri, 13.9.2002, 9.01
Location: My head

Post by McDeth » Sun, 15.6.2003, 14.19

No lol... Jätän kommentoimatta tuon enempää... :banana:
korpr McDeth Sniper, 1st Platoon, Local Defence Detachment "Kyllikki" - "Ehä mie osu mihinkää..." -
68-1051899499

Post by 68-1051899499 » Sat, 28.6.2003, 20.46

No jaa. Ofp:ssä olisi mukavaa jos voisi lyödä kiväärinperällä tai käyttää pistintä. No, tässä tapauksessa olisi hyötyä myös juoksuhaudoista, korsuista yms. No ei ole mikään close combat peli, mutta asemataistelun ominaisuudet ovat mielestäni aika syvältä.
68-1051899499

Post by 68-1051899499 » Sat, 28.6.2003, 20.48

Jyka wrote:
-RedHavoc- wrote:eikö teiän mapeissa toisia joukkueita vastaan oo respaa ???

Kyllikin mapeissa ei yleensä(vai onko ollenkaan) ole respaa. Ei co-opeissa, a/d:ssä, eikä muissakaan.
Ei luonnollisestikaan coopeissa. Coop respalla? Hmm.
McDeth
Posts: 230
Joined: Fri, 13.9.2002, 9.01
Location: My head

Post by McDeth » Mon, 30.6.2003, 12.23

Eih... Ei OFP:issa pahemmin aseetonta taistelua tarvita. Kuitenkin noin 95 % taisteluista tapahtuu etäisyydeltä 50 - 200 m. Turha sitä on kikkailla minkään perhanan rynkyn perän tai lentävien maihareiden kanssa. Jos niitä kaipailee, niin siittä vaan pelaamaan dukenukemia tai jotain muuta beat'em up shoottereita.

Kyllähän nuo juoksuhaudat olisi melko mukava lisä, mutta kun ei niin ei. Lienee mahdollista tehdä sellainen saari, jossa näitä juoksuhautoja on, mutta enpä ole toistaiseksi sellaista nähnyt. Kai joku oli tehnyt sellasen juoksuhauta-addonin, mutta en ole kokeillut miten se pelittää...
korpr McDeth Sniper, 1st Platoon, Local Defence Detachment "Kyllikki" - "Ehä mie osu mihinkää..." -
68-1051899499

Post by 68-1051899499 » Wed, 13.8.2003, 15.29

Totta on se, että suurin osa taistoista käydään etäisyydellä, mutta jos on joskus tulossa juoksuhaudat, niin lähitaistelukin olisi mukava lisä. Ja voihan sen kiväärinperällä lyömisen toki animoida, mutta se on pelkkää silmänruokaa.
User avatar
Blake
Posts: 1916
Joined: Tue, 10.9.2002, 15.22

Post by Blake » Thu, 14.8.2003, 8.08

Ei se ole pelkkää silmänruokaa, kyllä se damagea tekee kun lyöt jotain ukkoa sillä toiminnolla. Jostain syystä BIS ei sitä actioniksi laittanut, varmaan johtuen muutenkin kankeasta valikkosysteemistä.
"...vuonna 2010 Suomessa tarvitaan noin miljoona uutta työntekijää...vuonna 2020 tarvitaan jo 2 miljoonaa uutta työntekijää..."
- Jyrki Katainen 2001
himopelaaja

Post by himopelaaja » Tue, 14.10.2003, 13.10

Coopeista :

Itse kaipaisin Kyllikin haastaviin tehtäviin parametrinä jonkinlaista vaikeusastetta, jolloin pienemmälläkin porukalla voisi yrittää päästä läpi(ollaan muutaman kaverin kans pelailtu).

Realismia lisäisi mikäli kellonaikaa valittaessa myös vihollisten patrollit / asemat muuttuisivat ko. aikaa vastaaviksi. Ihminenhän tarvitsee tunnetusti unta :)

fdf-mod rocks!

- himopelaaja
68-1072664396

Post by 68-1072664396 » Mon, 29.12.2003, 4.46

Jotain Resistance-kampanjan alkutehtävien (Ennen saapumista Ressuleiriin) tapaista. Siis vaikka että kaupunkiin hyökätään, ja sitten jotkut (pelaajat) päätää taistella vastaan, ja hankkii aseita jne. Mieluiten ei aluksi mitään aseita, ja sitten pitää ajaa jonkun yli tms.
78-1073334586

Post by 78-1073334586 » Mon, 5.1.2004, 22.47

Pelastakaa sotamies Väätäinen.

Alkaa ryssien kauhealla hyökkäyksellä johonkin kylään tms. jossa kaikilta muilta lähtee henki paitsi Väätäiseltä, joka haavoittuu jalkoihin eikä näinollen pysty kävelemään.

Jääkäriryhmä(jossa myös lääkintämies) saa tehtäväkseen pelastaa Väätäisen(myöskin pelaaja, ei AI) vihollispartioiden keskeltä. Väätäisellä ase ja vain lippaan verran panoksia. Kun jääkäriryhmä löytää Väätäisen niin lääkintämies hoitaa jalat kuntoon ja koko joukko palaa takaisin leiriin tms.

Siinäpä ideaa jollekin. :banana:
Post Reply