Missioehdotuksia

Keskustelu Arma I-, II- ja III- sekä OFP-tehtävistä

Moderators: Kegetys, Broileri, Raunhofer

ad-mod

Post by ad-mod » Thu, 8.5.2003, 8.56

Heips!

Ohessa pari ideaa :

1) Kuinkahan toimis AD:n modaus niin, että pieni osa defaajista (n. 10 % - 20 %) aloittaakin n. 1 km attijoiden takaa? (vois tomii ainakin t80-def:ssä) 'Vahvistuksina'

Veikkaan että ainakin nähdään FF:ää? :D
Hyökkääjiähän pitäs olla aina enemmän kuin puolustajia.

2) Talvikolgujevissa AD niin että puolustajat puolustaa t72:sta korkeella kukkulalla. Puolustajat respaa kauas saarelle / rajatulle alueelle, josta uh60-AI kuskaa porukkaa puolustusalueelle niin kauan kun bensaa riittää. Olennaista on aika, jossa uh60 kulkee respasta kukkulalle.

Hyökkääjät taas respaa metsään ko. kukkulan juurelle (simuloidaan massa-hyökkäystä) respa tietysti suojattu (näköeste ym.)

- Nuker_FinP

:banana:
Una
Posts: 498
Joined: Mon, 2.9.2002, 21.46
Location: Lohja

Post by Una » Thu, 8.5.2003, 10.43

respa sux
alik Una, 2nd Platoon, Mech recon squad, Assistant leader/AA
Local Defence Detachment Kyllikki
68-1051899499

Post by 68-1051899499 » Sun, 18.5.2003, 18.54

Respa on kätevä kun se on tehty oikein. Kerran pelasin missiota jossa respa oli kasarmirakennuksessa/teltassa istuen, josta tuli AI-upseeri "hälyyttämään". Näin oli kätevä simuloida jättiläismäisiä sotajoukkoja.
45-1054821038

Post by 45-1054821038 » Fri, 13.6.2003, 18.27

semmonen koko saaren C&H ois mahtava (capture and hold).






:banana:
Una
Posts: 498
Joined: Mon, 2.9.2002, 21.46
Location: Lohja

Post by Una » Fri, 13.6.2003, 20.06

siitä vaan tekemään mutta kyllikin servulta semmosta ei ainakaan tule ikinä löytymään.
alik Una, 2nd Platoon, Mech recon squad, Assistant leader/AA
Local Defence Detachment Kyllikki
45-1054821038

Post by 45-1054821038 » Fri, 13.6.2003, 21.34

sen jo arvasin :PP
Jyka
Posts: 887
Joined: Mon, 2.9.2002, 23.25
Location: Helsinki

Post by Jyka » Fri, 13.6.2003, 23.11

Alikersantti puhuu asiaa; veikkaan notta Kylliportilla ei C&H:ta, CTI:tä, CTF:ää, eikä mitään respallisia mappeja tulla näkemään(ennenkuin joku mielenvikainen ne sinne uppii). Tuossa tapauksessa voi ensin pyytää multa päänsärkylääkestä.
kers Jyka, Sergeant
Sauna Major, Reserves
LDD Kyllikki
"Dulce et decorum est pro patria mori"
45-1054821038

Post by 45-1054821038 » Sat, 14.6.2003, 11.05

eikö teiän mapeissa toisia joukkueita vastaan oo respaa ???
Jyka
Posts: 887
Joined: Mon, 2.9.2002, 23.25
Location: Helsinki

Post by Jyka » Sat, 14.6.2003, 11.29

-RedHavoc- wrote:eikö teiän mapeissa toisia joukkueita vastaan oo respaa ???
Kyllikin mapeissa ei yleensä(vai onko ollenkaan) ole respaa. Ei co-opeissa, a/d:ssä, eikä muissakaan.
kers Jyka, Sergeant
Sauna Major, Reserves
LDD Kyllikki
"Dulce et decorum est pro patria mori"
45-1054821038

Post by 45-1054821038 » Sat, 14.6.2003, 18.07

aika vaikeeta :p
McDeth
Posts: 230
Joined: Fri, 13.9.2002, 9.01
Location: My head

Post by McDeth » Sun, 15.6.2003, 2.20

Mitäs vaikeeta siinä on? Helppoahan tuo, kun ei tarvii vääntää mitään respamarkkereita yms. bullshittia. Ja kun meitillä on tarkoituksena tehdä mahdollisimman realistisia tehtäviä, olisi täysin typerää laittaa tehtäviin respoja.

Pistääpä ainakin kaikenmualiman fraghuntereille enemmän haastetta. Eipä muutaman pelin jälkeen ole niin innokas kuolemaan kun joutuu odottelemaan tehtävän loppumista.
korpr McDeth Sniper, 1st Platoon, Local Defence Detachment "Kyllikki" - "Ehä mie osu mihinkää..." -
45-1054821038

Post by 45-1054821038 » Sun, 15.6.2003, 11.07

ymmärrän sen, mutta kun ajatellaan tarkemmin niin ofp ei oo kovin realistinen. esim: ei voi kurkistaa nurkan taakse kuten vaikka rainboweissa jne. ei oo mitään close combat mahiksia, ei voi ladata ja juosta samaan aikaan. tankit liian vahvoja. ja äänet... mutta erittäin hyvä peli :D
Una
Posts: 498
Joined: Mon, 2.9.2002, 21.46
Location: Lohja

Post by Una » Sun, 15.6.2003, 11.43

no lol, ofpissa ei paljoa tarvii nurkan taakse kurkkia, ei se ole mikään kaupunkitaistelusimulaattori.. taistelut käydään yleensä metsässä tai aukeilla.
alik Una, 2nd Platoon, Mech recon squad, Assistant leader/AA
Local Defence Detachment Kyllikki
User avatar
Goeth
Posts: 258
Joined: Wed, 4.9.2002, 20.45

Post by Goeth » Sun, 15.6.2003, 13.38

Ilmeisesti ofpin täytyisi olla niinkuin enter the matrix, ukon pitäs osata lentää, tehä kärrynpyöriä ja potkia miljoonalla eri tavalla. Jos sinua kaupunkitaistelu niin kiinnostaa niin siihen löytyy varmaan 50 peliä joista voit valita.
Goeth, Reserves, Local Defence Detachment "Kyllikki"
Dulce et decorum est pro patria mori
45-1054821038

Post by 45-1054821038 » Sun, 15.6.2003, 14.01

en mitään ***** matrixia tarkota, jokanen solttu kyllä sen verran osaa heittäytyä, kurkistaa, potkasta tai lyödä ku on tarpeen.
Post Reply