1 Mitenkä saan AI soltun ampumaan jotain objectiä kuten taloa editorista?
2 Pitäisi saada takaa-ajo kohtaus missioon, AI:n ohjaama auto pitäisi ajaa pelaajan ohjaaman auton perässä, mitenkä sen saisi seuraamaan pelaajaa? Voisin tehdä waypointin jonnekin mutta silloinhan se ei seuraisi jos pelaaja kääntyisi muualle.
Kaksi kysymystä
Moderators: Kegetys, Broileri, Raunhofer
Tuohon 2. -kohtaan:
Eikös tuo onnistu kun teet vaikka triggerin joka laukaisee tekemäsi scriptin. Eli triggerin OnActivation -kenttään: this exec "seuraa.sqs". Tuon scriptin teet vaikka notepadilla suunnilleen näin:
#start
taka-auto CommandMove GetPos etuauto
~1
goto "start"
Scriptiin sitten tiedostopääte *.sqs eikä mikään *.txt.
Tuossa taka-auto on takempana tulevan auton nimi ja edelläajava auto täytyy olla nimeltään etuauto. Scripti täytyy tallettaa sinne tehtäväkansioon (D:\Operation Flashpoint\Users\käyttäjä\missions\takaa-ajo.eden).
Kyllähän se tuolla perässä tulee se auto mutta ei ole pelkoa että kiinni saisi edelläajavan.
Eikös tuo onnistu kun teet vaikka triggerin joka laukaisee tekemäsi scriptin. Eli triggerin OnActivation -kenttään: this exec "seuraa.sqs". Tuon scriptin teet vaikka notepadilla suunnilleen näin:
#start
taka-auto CommandMove GetPos etuauto
~1
goto "start"
Scriptiin sitten tiedostopääte *.sqs eikä mikään *.txt.
Tuossa taka-auto on takempana tulevan auton nimi ja edelläajava auto täytyy olla nimeltään etuauto. Scripti täytyy tallettaa sinne tehtäväkansioon (D:\Operation Flashpoint\Users\käyttäjä\missions\takaa-ajo.eden).
Kyllähän se tuolla perässä tulee se auto mutta ei ole pelkoa että kiinni saisi edelläajavan.