Keskustelu Arma I-, II- ja III- sekä OFP-tehtävistä
Moderators: Kegetys, Broileri, Raunhofer
-
Damake
Post
by Damake » Sun, 22.6.2003, 16.03
Joo tiedän että kuulostaa tyhmältä mutta miten tehdään sellainen Matrix tyylinen hidastus kun esim kulkuneuvo hyppää niin se hidastaa peliä siinä kohtaa kun se on ilmassa???
Sen tyylinen effecti on yhdessä FDF:n kentässä mutta kylläkin maassa.. 
-
68-1051899499
Post
by 68-1051899499 » Sun, 22.6.2003, 21.46
Yksi kätevä tapa on myös eräässä Sniper-tehtävässä näkemäni toiminto, jossa tehtävän pääobjektiivi, VIP, kuollessaan kaatui hidastettuna. Samantyyppinen taisi olla se FDF:n missio, demossa.
-
KuiK
- Posts: 605
- Joined: Sat, 21.9.2002, 21.51
- Location: Lempäälä
Post
by KuiK » Fri, 27.6.2003, 12.00
Kyseinen effekti onnistuu introssa parheiten jossa kamera scriptiin määritetään acctime aika. Perus aika on 1 ja esim jos haluaa hidastaa niin pitää acctime:s vaikka 0.3.
Ylikersantti KuiK, Medic
Susi Squad, LDD Kyllikki
-
Una
- Posts: 498
- Joined: Mon, 2.9.2002, 21.46
- Location: Lohja
Post
by Una » Fri, 27.6.2003, 20.31
ja komentohan oli setacctime x.xx
alik Una, 2nd Platoon, Mech recon squad, Assistant leader/AA
Local Defence Detachment Kyllikki