Matrix effecti

Keskustelu Arma I-, II- ja III- sekä OFP-tehtävistä

Moderators: Kegetys, Broileri, Raunhofer

Post Reply
Damake

Post by Damake » Sun, 22.6.2003, 16.03

Joo tiedän että kuulostaa tyhmältä mutta miten tehdään sellainen Matrix tyylinen hidastus kun esim kulkuneuvo hyppää niin se hidastaa peliä siinä kohtaa kun se on ilmassa???
Sen tyylinen effecti on yhdessä FDF:n kentässä mutta kylläkin maassa.. :(
68-1051899499

Post by 68-1051899499 » Sun, 22.6.2003, 21.46

Yksi kätevä tapa on myös eräässä Sniper-tehtävässä näkemäni toiminto, jossa tehtävän pääobjektiivi, VIP, kuollessaan kaatui hidastettuna. Samantyyppinen taisi olla se FDF:n missio, demossa.
User avatar
KuiK
Posts: 603
Joined: Sat, 21.9.2002, 21.51
Location: Lempäälä

Post by KuiK » Fri, 27.6.2003, 12.00

Kyseinen effekti onnistuu introssa parheiten jossa kamera scriptiin määritetään acctime aika. Perus aika on 1 ja esim jos haluaa hidastaa niin pitää acctime:s vaikka 0.3.
Ylikersantti KuiK, Medic
Susi Squad, LDD Kyllikki
Una
Posts: 498
Joined: Mon, 2.9.2002, 21.46
Location: Lohja

Post by Una » Fri, 27.6.2003, 20.31

ja komentohan oli setacctime x.xx
alik Una, 2nd Platoon, Mech recon squad, Assistant leader/AA
Local Defence Detachment Kyllikki
71-1102603157

Post by 71-1102603157 » Wed, 23.2.2005, 16.24

Täs ois yks peruskikka: tee triggeri ja laita ativationiin west east tai mistä sen pitäs aktivoitua ja laitat On activation kohtaan setacctime 0.3 tai minkä nyt haluat. Sit auton ajamaan hyppyrii kohti ja sen triggerin suunilleen sen hyppyrin kohil niin se aktivoituu sit ku se auto on hyppyri pomppaamas.. Lääh lääh.
--------------------------------------------------------------
:banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:
siitä vaan tekemään mailman paras tehtävä :D
Tää viesti on muutaman vuoden myhässä näköjään.
Post Reply