Ase selän taakse - miten? - Älkää menettäkö hermojanne vuokseni.
Moderators: Kegetys, Broileri, Raunhofer
Tarkoitat varmaan että miten aseen saa olalle... eikö ??
No "eniwei" olalle sen aseen saa laittamalla siihen unit:in init-riville
this setbehaviour "SAFE"
Tässä tietenkin herää kysymys kuinka paljon tiedät OFPn missioiden editoinnista ?!
Suosittelen OFP editing center saittiin tutustumista. Siellä on vastaus varmaan kaikkeen mahdolliseen. Jos sen jälkeen ei editointi ala sujua niin sit varmaan kannattaa unohtaa koko asia.
No "eniwei" olalle sen aseen saa laittamalla siihen unit:in init-riville
this setbehaviour "SAFE"
Tässä tietenkin herää kysymys kuinka paljon tiedät OFPn missioiden editoinnista ?!
Suosittelen OFP editing center saittiin tutustumista. Siellä on vastaus varmaan kaikkeen mahdolliseen. Jos sen jälkeen ei editointi ala sujua niin sit varmaan kannattaa unohtaa koko asia.
Vähän tiedän, enkä kunnolla osaa väsätä, mutta ainahan sitä oppii uutta. OFP editing centeristä olen selaillut myös paljon hyödyllistä tietoa. Ja lisäksi:muju wrote:Tässä tietenkin herää kysymys kuinka paljon tiedät OFPn missioiden editoinnista ?!
Piilovittuilun voisi lopettaa samantien :;):
En itse ainakaan ota hernettä nenään jos silloin tällöin kysyy jotain täällä liittyen missioiden editointiin. Suosittelen kuitenkin, että luet kunnolla niitä tutoriaaleja sieltä ofpecista. Kun olet opetellut perusteet kunnolla, niin tulee hieman vähemmän nk. turhia kysymyksiä. Ei sitä itsekään jaksa aivan perusteista lähtien jollain foorumilla opettamaan kenellekäään.
korpr McDeth Sniper, 1st Platoon, Local Defence Detachment "Kyllikki" - "Ehä mie osu mihinkää..." -
No eipä niin, mutta kun alkaa tuntua että Ofpec opettaa pääasiassa juuri niitä spesiaaleja. Mutta jos nyt yrittäisin välttää "tyhmiä" kysymyksiä.McDeth wrote:En itse ainakaan ota hernettä nenään jos silloin tällöin kysyy jotain täällä liittyen missioiden editointiin. Suosittelen kuitenkin, että luet kunnolla niitä tutoriaaleja sieltä ofpecista. Kun olet opetellut perusteet kunnolla, niin tulee hieman vähemmän nk. turhia kysymyksiä. Ei sitä itsekään jaksa aivan perusteista lähtien jollain foorumilla opettamaan kenellekäään.