Itse innostuin juuri tekemään missioita, mutta olen silti hyvin alkeellisella tasolla. Täältä ilmeisesti löytyy ammattitaitoa, joten ajattelin siten kysyä myös täältä.
-Miten saada esim miina/satsu räjähtämään kun heebo/vaunu tulee lähelle? (Itse kokeilin näin; Object: Mine - muu | Trigger: AxisA&B=10, Activation=Anybody present, Condition=this, On act=muu setDamage 1[kokeilin myös nollaa, sekä myös muu setDammage 1].. muut oli defaulttia)
...muita kysymyksiä tulossa...
Kiitän syvästi jo etukäteen
Editor kysymyksiä
Moderators: Kegetys, Broileri, Raunhofer
-
- Posts: 5
- Joined: Sun, 5.7.2009, 23.53
- Location: Hellsinki
Tuosta ainakin eräs peruseepos scriptaamiseen. OFPEC myöskin tarjoaa paljon apuja (koita myös tsekata se FAQ sektio sieltä Editor Depotista, siellä on paljon apuja perusjuttuihin). Ja senverran pitää mainita että nuo setDamage ja setDammage on täysin samat asiat, jälkimmäinen oli vaan typo joka oli lipsahtanut mukaan alkuperäiseen OFP:hen, mutta nostalgiasyistä ilmeisesti kulkenut koko kehityksen läpi aina ARMA2 asti
Siten tietenkin BIS:n foorumeilla "ARMA2 mission editing & scipting" -osio (löytyy sieltä ARMA2 Editing alta eikä ARMA2 alta).
Siten tietenkin BIS:n foorumeilla "ARMA2 mission editing & scipting" -osio (löytyy sieltä ARMA2 Editing alta eikä ARMA2 alta).